- - - -  PERSBERICHT   - - - -

Recent konden we al melden dat hoofdtrainer Pascal Lucassen had uitgesproken zijn contract te willen verlengen. Ook DFS Arnhem had deze wens en daarom is het contract verlengd t/m seizoen 2023-2024.
Het was de wens van zowel Pascal als DFS Arnhem om de trainingsstaf verder te professionaliseren. Wij zijn dan ook erg verheugd te melden dat Willem-Jan Ruder volgend seizoen overkomt van dames eerste divisie ploeg Fortissimo. Willem-Jan wordt onze nieuwe assistent-coach en -trainer. Imco Schiebergen, onze huidige assistent, doet een stap terug vanwege zijn werkomstandigheden.

Willem-Jan neemt de nodige ervaring met zich mee. Hij is jaren trainer geweest op eredivisie of eerste divisie niveau en daarnaast is hij talententrainer op de handbalschool Gelre. Dit sluit naadloos aan bij de doelstelling van DFS Arnhem: blijven presteren in de top van de eredivisie en tevens het opleiden van een sterke jeugd.
Naast de komst van Willem-Jan is er nog meer goed nieuws te melden. Keeperstrainer Paul van den Berg blijft betrokken bij de herenselectie van DFS Arnhem.

Vanwege dit goede nieuws, het intact blijven van een groot deel van de selectie, de toevoeging van jeugdige talenten uit eigen gelederen en uit de nabije omgeving en daarnaast de sterke samenwerking met Udi 1896 heeft het bestuur van DFS Arnhem het volle vertrouwen in een zonnige toekomst voor de herenselectie.

Het bestuur van DFS Arnhem

Vind hier het uitgestuurde persbericht

Willem-Jan Ruder en voorzitter Thijs Geurds ondertekenen het contract                 Ook Pascal Lucassen ondertekent zijn contract met voorzitter Thijs Geurds
Willem-Jan Ruder en voorzitter Thijs Geurds ondertekenen het contract     Ook Pascal Lucassen ondertekent zijn contract met voorzitter Thijs Geurds

Over ons

DFS Arnhem is een sterke vereniging in Arnhem-Zuid, met een aanbod in alle leeftijdscategorieën, zowel in de prestatieve als recreatieve sfeer. DFS Arnhem is een fusievereniging ontstaan uit AHV Swift en AAC 1899.
info@dfsarnhem.nl

Wilt u onze nieuwsbrief ontvangen?